Kaip naudotis priemone?

1. Kompiuterinės priemonės pirmajame lange yra interaktyvus mokymosi objektų sąrašas. Pasirinkę objekto paveiksliuką arba objekto pavadinimą ir spustelėję pelės klavišą patenkame į mokymosi objektą.

2. Mokymosi objekte galima keisti parametrus, stebėti procesą, jį stabdyti ir pan. Objektų aprašai pateikiami bendrajame sąraše po jų pavadinimų.

3. Atsidarius mokymosi objektą leistuvo dešinėje ekrano dalyje, vertikalioje mygtukų juostoje, rasite įvairių įrankių. Jais naudodamiesi galite padidinti kurią nors objekto vietą, pažymėti ją apibraukiant pieštuku ar pridedant rodyklę.

4. Mokymosi objektai valdomi intuityviai. Juose mygtukais ir slankikliais galima keisti įvairius parametrus ir stebėti kas vyksta.

5. Mokymosi objektuose esančius teiginius galima išklausyti paspaudus garsiakalbio mygtuką šalia tekstų.

6. Virš kiekvieno objekto rasite šiuos mygtukus:

Mygtukų funkcijos (iš kairės į dešinę):

- Grįžti į pradinį priemonės langą;
- Atsisiųsti supakuotą objektą zip failo formatu;
- Atsisiųsti objektą, supakuotą pagal SCORM (Shareble content object referente model) standartą;
- Atidaryti objektui parengtą testą;
- Parsisiųsdinti šiam objektui parengtas užduotis, kurias mokytojas gali atspausdinti ir pateikti mokiniams. Mokinys gali užpildyti šį dokumentą ir išsiųsti mokytojui elektroniniu paštu.